24 Eylül 2010 Cuma

Zeynep

16 eylül günü terör yine acı yüzünü gösterdi. Hakkari'de bir minibüs yola döşenen mayınlar sebebiyle infilak etti. 9 kişi öldü. 15 aylık Zeynep ve 3.5 yaşındaki ablası yaralandı. Ölenler arasında Zeynep'in annesi ve dayısı da vardı.


Zeynep...

İçimi acıtıyor...

Halen annesini emen Zeynep...

Kendine gelir gelmez 'anne' diyen Zeynep.

Ege'me bakıyorum Zeynep'i düşünüyorum ve dayanamıyorum. Boğazım düğümleniyor. Hıçkırarak ağlamak geliyor içimden.

Ve biliyorum bugün Zeynep, yarın Ayşe, sonraki gün Fatma...bitmeyecek. Gündem değişene kadar hatırlanacak Zeynep sonra unutulacak.

Peki Zeynep'in ememediği sütün hesabını kim verecek? Annesinin yeri nasıl dolacak?

Bu zulüm ne zaman bitecek?

Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

1 yorum:

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

zeynep gerçekten herkesin içini acıttı bu bebğin yaşadıklarının hiçbir açıklaması olamaz hiçkimse bunu ona anlatamaz annesinin niye öldürüldüğünü izah edemez çok kötü ettin beni ağlattın daha yeni aklımızdan çıkmaya başlamıştı zeynep.senide ban beklerim http://evinindelisi.blogspot.com/ adresindeyim hoşçakal

 

Yaşam ve İnsanlar Düşünce