4 Ekim 2010 Pazartesi

Öyle Bir Geçer Zaman ki Dizisi



Önceki gece 3.bölümün tekrarını izlerken içim çıkarcasına ağlamama neden olan 'Öyle Bir Geçer Zaman ki' isimli diziyi izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Tabi burada beğeni kriterim ağlamak değil. Çünkü annelik hormonlarım sebebiyle zaten gerekli gereksiz herşeye ağlıyorum.

Tavsiye ediyorum çünkü dizide iki muhteşem oyuncu var. Mete rolünde 20 yaşındaki Aras Bulut İynemli ve Osman rolünde Emir Berke Zincidi.

Osman rolündeki Emir Berke Zincidi bana Uçurtmayı Vurmasınlar'ın yüreğimi dağlayan Barış'ını (Ozan Bilen) anımsattı. Dizinin çekimleri sırasında iki oyuncu koçu ve bir pedagog küçük Emir'e destek veriyormuş. Umarım diğer pek çok çocuk oyuncunun kaderini yaşamaz Emir. Oyunculuğu bu dizi ile sınırlı kalmaz kendini aşıp gider.

Aras Bulut İynemli tek kelimeyle muhteşem bir oyunculuk sergiliyor. Başka söze gerek yok. Aynı temennilerim onun için de geçerli.

İşte 3.bölümde Osman'ın beni benden alan sahnesi;



Aras Bulut İynemli'nin oynadığı reklam filmleri;

Sprite reklamı



Genç Turkcell reklamı



Patos Rolls reklamı

Twitter
Facebook
Yahoo
Reddit
Feed

0 yorum:

 

Yaşam ve İnsanlar Düşünce